Barion Pixel

Webshop segédlet:

Rendelés menete:

  1. A webshop menüpontban ki kell választani a kívánt termék kategóriát. (Csokrok, Virágdobozok, stb.)
    Itt be lehet állítani ár szerinti szűrést.
  2. Több oldalon keresztül vannak felsorolva a termékek, amiből tud választani.
  3. Kiválasztás után be kell írni, hogy mi legyen az üzenet a címzett részére. (Le szokott maradni az aláírás!)
    Amennyiben külön meghatalmazást nem kapunk a küldőtől, nem adunk ki információt a címzettnek.
  4. Kattintson a „Kosárba teszem ” gombra.
    Ha több terméket tett a kosárba, és van olyan amit mégsem kér. A kép előtti „X”-el törölheti azt.
  5. Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
  6. Számlázási adatok kitöltése. Ide az Ön adatait kell beírni, akinek a vásárlás utáni számlát kiállítjuk.
    Amennyiben céges számlát kér, mindenképpen tüntesse fel a cég adószámát, vagy a cég pontos adataival töltse ki a megrendelést.
  7. A kiszállítás dátum szerinti időpontját is be kell írn.
    Amennyiben pontosabb időpontot szeretne megadni, azt alul a megjegyzés mezőbe írja bele.
  8. Szállítás másik címre. Ide a címzett adatait írja be. (Amennyiben Önmagához kéri, ennek kitöltése nem szükséges).
  9. Rendelés jegyzetek. Ide további információkat adhat meg. Pl.: kiszállítás időpontja (napszak), épület, vagy cég pontosabb beazonosíthatósága.
  10. Rendelés tartalma. Itt kiválaszthatja a kiszállítást (ingyenes), vagy a személyes átvételt (ingyenes).
    Itt láthatja a végösszeget.
  11. Fizetés. Itt választhat utalás, PayPal, vagy bankkártyás fizetési módok közzül.
  12. El kell fogadni az áltanános szerződési feltételeket.

Egyedi csokor:

Amennyiben a webshopban szereplő termékektől eltérő színben, vagy virágokban, esetleg nagyobb csokorban gondolkodik. (Ezt érdemes telefonon egyeztetni a pontosság kedvéért). Keressen minket. Egyedi igényeket is meg tudunk valósítani.

pl: olyan mint a … csokor, de még kérnék hozzá egy liliomot stb.

Kiszállítás:

Vasárnapi napon nem szállítunk ki, kivétel anyák napja. Igyekszünk a megadott időtartamban kivinni a küldeményt, de ezt nem tudjuk minden esetben garantálni, kivéve esküvő, és temetés esetén.

Amennyiben nem tudjuk elérni a címzettet, keressük a megadott telefonszámon. 

Az üzenetet egy kis kártyán mellékelve kapja meg a címzett, a küldeménye mellé.

A számlát a címzett nem kapja meg, hanem emailen küldjük el a megrendelőnek.

Visszaigazolások:

Ön minden esetben 4 email üzelenetet kap.

  1. Ha a rendelés sikeres.
  2. Ha a fizetés sikeres. (Utalás esetén egy bizonyos idő eltelte után kap visszaigazolást).
  3. Ha megtörtént a kiszállítás.
  4. Utóljára pedig eljuttatjuk az elekronikus számlát a küldő adataival. 

Amennyiben nem kap értesítéseket, vagy hibás címet adott meg, vagy a spam mappájába kerülnek a leveleink.

Egyéb kérdések esetében kérem nézze meg az ÁSZF-et (lap alja), vagy keressen minket telefonon a kapcsolat menüpontban.

Shopping Cart