Webshop segédlet:
Rendelés menete:
- A webshop menüpontban ki kell választani a kívánt termék kategóriát. (Csokrok, Virágdobozok, stb.)
Itt be lehet állítani ár szerinti szűrést. - Több oldalon keresztül vannak felsorolva a termékek, amiből tud választani.
- Kiválasztás után be kell írni, hogy mi legyen az üzenet a címzett részére. (Le szokott maradni az aláírás!)
Amennyiben külön meghatalmazást nem kapunk a küldőtől, nem adunk ki információt a címzettnek. - Kattintson a „Kosárba teszem ” gombra.
Ha több terméket tett a kosárba, és van olyan amit mégsem kér. A kép előtti „X”-el törölheti azt. - Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
- Számlázási adatok kitöltése. Ide az Ön adatait kell beírni, akinek a vásárlás utáni számlát kiállítjuk.
Amennyiben céges számlát kér, mindenképpen tüntesse fel a cég adószámát, vagy a cég pontos adataival töltse ki a megrendelést. - A kiszállítás dátum szerinti időpontját is be kell írn.
Amennyiben pontosabb időpontot szeretne megadni, azt alul a megjegyzés mezőbe írja bele. - Szállítás másik címre. Ide a címzett adatait írja be. (Amennyiben Önmagához kéri, ennek kitöltése nem szükséges).
- Rendelés jegyzetek. Ide további információkat adhat meg. Pl.: kiszállítás időpontja (napszak), épület, vagy cég pontosabb beazonosíthatósága.
- Rendelés tartalma. Itt kiválaszthatja a kiszállítást (ingyenes), vagy a személyes átvételt (ingyenes).
Itt láthatja a végösszeget. - Fizetés. Itt választhat utalás, PayPal, vagy bankkártyás fizetési módok közzül.
- El kell fogadni az áltanános szerződési feltételeket.
Egyedi csokor:
Amennyiben a webshopban szereplő termékektől eltérő színben, vagy virágokban, esetleg nagyobb csokorban gondolkodik. (Ezt érdemes telefonon egyeztetni a pontosság kedvéért). Keressen minket. Egyedi igényeket is meg tudunk valósítani.
pl: olyan mint a … csokor, de még kérnék hozzá egy liliomot stb.
Kiszállítás:
Vasárnapi napon nem szállítunk ki, kivétel anyák napja. Igyekszünk a megadott időtartamban kivinni a küldeményt, de ezt nem tudjuk minden esetben garantálni, kivéve esküvő, és temetés esetén.
Amennyiben nem tudjuk elérni a címzettet, keressük a megadott telefonszámon.
Az üzenetet egy kis kártyán mellékelve kapja meg a címzett, a küldeménye mellé.
A számlát a címzett nem kapja meg, hanem emailen küldjük el a megrendelőnek.
Visszaigazolások:
Ön minden esetben 4 email üzelenetet kap.
- Ha a rendelés sikeres.
- Ha a fizetés sikeres. (Utalás esetén egy bizonyos idő eltelte után kap visszaigazolást).
- Ha megtörtént a kiszállítás.
- Utóljára pedig eljuttatjuk az elekronikus számlát a küldő adataival.
Amennyiben nem kap értesítéseket, vagy hibás címet adott meg, vagy a spam mappájába kerülnek a leveleink.
Egyéb kérdések esetében kérem nézze meg az ÁSZF-et (lap alja), vagy keressen minket telefonon a kapcsolat menüpontban.